Khamis, 21 Julai 2011

MeNanTi keLahirAn si KeciL :)

Alhamdulillah....syukur ke hadrat Allah S.W.T...kandungan aku kini dah 7 bulan lebih.......moga aku terus sabar menanti cahaya mata pertama kami.....Ya Allah...kau kuatkanlah semangatku...kau kuatkanlah imanku...berikanlah kekuatan pada kami berdua.....sihatkanlah tubuh badanku dan anakku...huhuhu...seday....sebab suami jauh...tuntutan kerja...apa2 pun kami tetap bersyukur dengan nikmat yang Allah kurniakan.......sekarang ni apa yang penting preparation utk 1st baby....excited.....macam2 nk beli....beli yang patut jew....granny dia terlampau xcited coz cucu pertama dia...huahua.....aku lak...dah bercampur nebes.....pe pun listkan dulu brg2 baby yang patut dibeli...nnti kang terbeli mepek2 lak.... :)
macam x caye je yg sebenarnya dah nk jadi ibu ni.....dalam usia yg leh dikatakan muda ni... (heheheh)..alhamdulillah..rezeki....sepanjang tempoh kehamilan ni...aku memang lalui alahan yang teruk...even sekarang pon aku still muntah lagi...kata doc...sampai bersalin la awak ni....xper..sekurang-kurangnya aku dapat melalui tempoh alahan ni...syukur....

1 ulasan:

  1. A short youtube channel by the best youtube
    youtube channel is a simple place to start and talk about your favourite sports betting topics like football, tennis, cricket and basketball. YouTube channels 4 posts  ·  Thank you for the opportunity to connect youtube converter to mp3 with a professional sports

    BalasPadam